Naša spoločnosť pre svojich zákazníkov ponúka servisnú zmluvu podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb.
Zmluvy uzatvárame so zákazníkmi s produktami v záručnej aj mimo záručnej doby.
Servisné zmluvy na správu kompletného IT vybavenia inštitúcií uzatvárame aj na produkty, ktoré neboli zakúpené v našej spoločnosti, alebo u niektorého z našich partnerov.
S podpisom servisnej zmluvy sa viaže:
Záručný servis:
- paušálny poplatok za každé zariadenie uhradený pri kúpe
- náhradná tabuľa resp. projektor na nevyhnutný čas za zvýhodnené sadzby
- zvýhodnené ceny za balíky servisných prác
- HOTLINE podpora technika
- zvýhodnené ceny za dopravu a nastavenie servisovaných zariadení
- záruka na komponenty 4 roky (v prípade inštalácie od našej spoločnosti)
- výmena vadného zariadenia do 48 hodín od zistenia poruchy
- zľavu na pozáručné opravy zariadení
- zľavy na materiál a služby poskytované našou spoločnosťou
Pozáručný servis:
- paušálny poplatok za každé zariadenie uhradený pri kúpe
- náhradná tabuľa resp. projektor na nevyhnutný čas za zvýhodnené sadzby
- zvýhodnené ceny za balíky servisných prác
- zvýhodnené ceny za dopravu a nastavenie servisovaných zariadení
- zvýhodnené ceny náhradných dielov
- HOTLINE podpora technika
- zľavy na materiál a služby poskytované našou spoločnosťou
- Pozáručné zásahy na kompletnom IT vybavení (výmena lampy projektora, oprava PC, údržba softvérového parku, čistenie IT, pozáručné opravy)
Cenové kategórie servisných zmlúv máme rozdelené podľa počtu spravovaných zariadení. Platia množstevné zľavy, ako aj dodatočná zľava pri platbe vopred na 1 rok.
Pre viac informácií a plné znenie zmluvy kontaktujte naše obchodné oddelenie. Po odoslaní objednávky Vám bude zmluva zaslaná v tlačenej podobe vo vyhotovení 2ks. Obe kópie treba podpísať a jednu kópiu nám zaslať naspäť.