Kúpte si 3D tlačiareň ešte dnes - Finančné prostriedky z Príspevku na špecifiká – Podpora digitálnej transformácie vzdelávania je možné využiť ešte do 31. marca 2024.

Naša spoločnosť pre svojich zákazníkov ponúka servisnú zmluvu podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb.

Zmluvy uzatvárame so zákazníkmi s produktami v záručnej aj mimo záručnej doby.

Servisné zmluvy na správu kompletného IT vybavenia inštitúcií uzatvárame aj na produkty, ktoré neboli zakúpené v našej spoločnosti, alebo u niektorého z našich partnerov.

S PODPISOM SERVISNEJ ZMLUVY SA VIAŽE:

ZÁRUČNÝ SERVIS:

  • paušálny poplatok za každé zariadenie uhradený pri kúpe
  • náhradná tabuľa resp. projektor na nevyhnutný čas za zvýhodnené sadzby
  • zvýhodnené ceny za balíky servisných prác
  • HOTLINE podpora technika
  • zvýhodnené ceny za dopravu a nastavenie servisovaných zariadení
  • záruka na komponenty 4 roky (v prípade inštalácie od našej spoločnosti)
  • výmena vadného zariadenia do 48 hodín od zistenia poruchy
  • zľavu na pozáručné opravy zariadení
  • zľavy na materiál a služby poskytované našou spoločnosťou

POZÁRUČNÝ SERVIS:

  • paušálny poplatok za každé zariadenie uhradený pri kúpe
  • náhradná tabuľa resp. projektor na nevyhnutný čas za zvýhodnené sadzby
  • zvýhodnené ceny za balíky servisných prác
  • zvýhodnené ceny za dopravu a nastavenie servisovaných zariadení
  • zvýhodnené ceny náhradných dielov
  • HOTLINE podpora technika
  • zľavy na materiál a služby poskytované našou spoločnosťou
  • Pozáručné zásahy na kompletnom IT vybavení (výmena lampy projektora, oprava PC, údržba softvérového parku, čistenie IT, pozáručné opravy)

Cenové kategórie servisných zmlúv máme rozdelené podľa počtu spravovaných zariadení. Platia množstevné zľavy, ako aj dodatočná zľava pri platbe vopred na 1 rok.

Pre viac informácií a plné znenie zmluvy kontaktujte naše obchodné oddelenie. Po odoslaní objednávky Vám bude zmluva zaslaná v tlačenej podobe vo vyhotovení 2ks. Obe kópie treba podpísať a jednu kópiu nám zaslať naspäť.

EXTERNÁ SPRÁVA IT - IT OUTSOURCING

Efektívne IT služby sú výhodnou voľbou pre malé a stredné podniky, školy i ordinácie. Optimalizujte svoje podnikanie a outsourcujte údržbu svojich IT systémov ešte dnes!

  • Výhody IT outsourcingu
    • Ak v minulosti každá väčšia firma mala vlastného IT odborníka, dnes to už pri outsourcingu IT služieb nie je nevyhnutnosťou. IT outsourcing je ekonomicky efektívne riešenie s možnosťou škálovania, čo vám poskytuje viac času a zdrojov na rozvoj vašej hlavnej činnosti. Stabilná IT infraštruktúra, dobre fungujúce vybavenie a aktuálne bezpečnostné riešenia sú nevyhnutné pre bezproblémový chod vášho podniku. My vám to všetko vieme poskytnúť. Sme spoločnosťou Interaktívna trieda.sk s.r.o. a máme bohaté skúsenosti v oblasti interaktívnej techniky, IT outsourcingu a projekčnej techniky.
  • Ekonomicky efektívny
    • Na plnenie IT úloh nepotrebujete mať vlastných IT zamestnancov.
  • Účinný
    • Rýchle riešenie problémov pomocou diaľkového prístupu alebo výjazdom na miesto.
  • Spoľahlivý
    • Máme desaťročia skúseností v oblasti podnikovej výpočtovej techniky.

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY - FAQ:

  • Sme len malá firma. Potrebujeme IT outsourcing?
    • Ak nemáte dostatočné odborné znalosti na zabezpečenie vašich počítačových systémov a dát, alebo ak nemáte dostatočné kapacity na ich údržbu, využitie outsourcingu IT môže byť pre vás výhodné. Ponúkame personalizované riešenia aj pre mikropodniky.
  • Čím sa Ineraktívna trieda odlišuje od iných IT outsourcingových spoločností?
    • Naši špecialisti sú rýchlo dostupní a pristupujeme k technickej podpore flexibilne a dynamicky.
  • Je možné využiť pomoc aj na diaľku?
    • Áno! Ak je problém súvisiaci so softvérom a predmetný počítač má prístup na internet, je možné situáciu vyriešiť bez cestovania k vám. V takom prípade je náš špecialista k dispozícii cez omoc na diaľku.
  • Aká je moja úloha ako zákazníka pri spolupráci a koľko času to zaberie?
    • Z našich skúseností vyplýva, že čím viac sa zákazník zapája do analýzy problému, tým efektívnejšie vieme ponúknuť riešenia. Prostredníctvom systematickej komunikácie vieme ľahko identifikovať potreby klienta a prispôsobiť našu prácu. Klient je pravidelne informovaný o realizovaných činnostiach.
  • Chcel by som využiť vaše služby. Ako mám postupovať?
    • Kontaktujte nás prostredníctvom nášho kontaktného formulára alebo nám pošlite e-mail s vašimi požiadavkami a otázkami. Rádi vám poskytneme ďalšie informácie a navrhneme vhodné riešenie pre vašu firmu.

Ďakujeme za vašu dôveru.