Servis a podpora

Zabezpečujeme kompletný záručný aj pozáručný servis aj pre interaktívne učebne nerealizované a produkty nedodávané našou spoločnosťou.

Poskytujeme taktiež kompletnú technickú podporu pre interaktívne učebne realizované a produkty dodávané našou spoločnosťou.

V prípade nespokojnosti s technickou podporou Vášho dodávateľa sa s Vami radi dohodneme na vykonávaní technickej podpory aj na učebne, ktoré realizovala konkurenčná firma a radi Vás presvedčíme, že vyberať nás sa naozaj oplatí .

Servisná zmluva

Servisné požiadavky našich klientov uspokojujeme prostredníctvom servisných zmlúv podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb.

Zmluvy uzatvárame so zákazníkmi s produktami v záručnej aj mimo záručnej doby.

Servisné zmluvy na správu kompletného IT vybavenia inštitúcií uzatvárame aj na produkty, ktoré neboli zakúpené v našej spoločnosti, alebo u niektorého z našich partnerov. Viac informácií o servisnej zmluve

Vašim problémom sa venujeme neodkladne a riešime ich v čo najkratšom čase. V prípade problémov s ktorýmkoľvek zariadením z našej produktovej ponuky nás neváhajte kontaktovať priamo, alebo cez kontaktný formulár pod textom!

Máte otázky? Spýtajte sa nás:

Vaše meno (povinné)

Váš email (povinné)

Predmet

Vaša správa